Mustapippurin Metriheikki "Hessu"

17.03.2017

Mustapippurin Metriheikki pentueen isä. Oikeen lupsakka savolaismies Heinävedeltä. Terve herrasmies. Lonkat A/A, kyynärät: 0/0 LPN 1&2 N/N. 

Olen Mustapippurin Metriheikki, kasvattajani on Tiina Laukkanen Suonenjoelta. Asustelen Heinävedellä Kerman kylässä.Olen luonteeltani lupsakka, kaikkia rakastava leoleijona. Minun paraskaveri on Santtu, tulemme hyvin toimeen keskenämme, jaamme jopa ruokakupitkin. Harrastuksiini kuuluu, pitkät metsälenkit päivittäin. Ja harvakseltaan emäntä raahaa mua näyttelyihinkin. Pitäs kuulema joku MVA-titteli saada, yhtä sertiä vaille kuulema on. Tässä jo odottelen jäiden sulamista, pääsis uimaan ja veneilemään.Tykkään kovasti veneilystä, on mulla tehtäväkin siinä hommassa. Täytyy etukannelta vahtia, ettei isäntä karille aja. Hauskaa kevään odotusta kaikille leokamuille. T: Hessu ja muu poppoo

Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita